Upute za naručivanje i plaćanje na Web shopu Klima koncept

Ukoliko ne možete dovršiti narudžbu/plaćanje pročitajte kratke upute ili nas nazovite na: 091 4466 880

 

 
Cijenjeni kupci,
 
online kupovina na web shopu Klima koncept je jednostavna i prilagođena svima pa čak i onima koji nikada nisu kupovali online.
Ipak, da bi Vam maksimalno olakšali za Vas smo napravili kratke upute za kupovinu na web shopu Klima koncept:

Odabrani proizvod/uslugu ubacite u košaricu.

 

 


Pojavljuje se pop-up prozor sa obavijesti da je proizvod dodan u košaricu.



 

 


Klikom na: "Nastavi kupovati" vraćamo se na web shop i odabir drugih proizvoda.

Klikom na "Pregled košarice" ili "Dovrši Kupovinu" prikazuje nam se košarica sa dodanim proizvodima.
 
Ako kursor postavite na ikonu košarice u zaglavlju pojavit će se u padajućem izborniku popis artikala koji se nalaze u košarici.
 
Također se u zaglavlju na ikoni košarice pojavljuje broj artikala i usluga koji se nalaze u košarici i iznos košarice, a klikom na ikonu košarice ili gumb "Dovrši kupovinu" otvara se košarica.
 

 
 
U košarici možete mijenjati količinu proizvoda/usluga, brisati proizvod/uslugu ili klikom na naziv pregledati detalje proizvoda/usluge.
 
Ukoliko uz proizvod postoji kupon kod za popust unesite ga u predviđeno polje i kliknite na "Potvrdi kupon".
Iznos kupona će se prikazati ispod svakog proizvoda u košarici, a saldo košarice će se umanjiti za iznos popusta kupona.
 

Upute za unos kupon koda pogledajte: ovdje.

 

 
Odaberite vrstu plaćanja. 

 
 
 
Ako odaberete plaćanje karticom na rate trebate odabrati i broj rata.

 
 

 

Zatim prihvatite uvjete i odredbe i kliknite na gumb "Završi kupnju".


 

 
  .

U slijedećem koraku možete kupovati kao GOST bez registracije, upišite tražene podatke

ili se prijavite sa e-mail adresom i lozinkom ako ste se već registrirali

ili se registrirajte da bi Vam se na odabranim proizvodima prikazali kupon kodovi za popust koji se upisuju u košarici.



Imate i mogućnost upisa podataka za Račun R-1 ako ga trebate.

Možete zatražiti dostavu na drugu adresu, različitu od već upisane adrese.


 

 


Ako trebate ovlaštenu montažu onda to označite pa će vas nakon završene narudžbe i plaćanja klima uređaja kontaktirati naša služba za korisnike i za Vas ugovoriti ovlaštenu montažu i dati će vam kontakt podatke ovlaštene firme za montažu koja će Vas kontaktirati za dogovor termina montaže.

U polje "Napomena uz narudžbu" upišite bitne detalje  kao npr. obavijestite me 1 sat prije dostave, molim dostaviti iza 15.06. i sl.


Zatim pritisnite gumb "Nastavi".

 

 


Na ekranu će se prikazati informacija o uspješno poslanoj narudžbi i broj narudžbe.

Narudžbu ćete dobiti na e-mail a istu možete pregledati ili printati.

Na gore opisan način možete sami napraviti ponudu/narudžbu na podatke tvrtke ili obrta ili na osobne podatke.

 


 


Ako ste odabrali plaćanje karticom prethodni prikaz se neće prikazati, već forma za unos podataka sa kartice.

Važno je ime i prezime upisati kao i na Vašoj kartici, pri upisu imena i prezimena potrebno je točno upisati kao na kreditnoj kartici te poštivati velika/mala slova i dijakritičke znakove čćđšž ili bez njih ako je tako na kartici (uprotivnom u nekim slučajevima plaćanje karticom neće proći).


 

 

 


Kliknite na polje: Vrsta kreditne kartice i prikazat će se popis svih kartica kojima možete platiti.

Nakon odabira kartice upišite broj kartice u slijedećem formatu bez razmaka: xxxxxxxxxxxxxxxx.

Upišite datum do kojeg kartica vrijedi, i kontrolni broj: tri broja (CVV/CVC) na poleđini kartice.

Na kraju kliknite na zeleni gumb:  "Izvrši plaćanje"
Na mail ćete odmah dobiti potvrdu ili odbijanje plaćanja.
 
 

 
Najčešći razlozi zbog kojih plaćanje karticom može biti odbijeno:
 
  • dnevni limit (za iznose veće  od 10.000kn treba nazvati banku i tražiti povećanje dnevnog limita).
  • krivo upisan kontrolni broj (3 znamenke - CVV/CVC kontrolni broj na poleđini kartice. Napomena: 4 broja su samo na stranim karticama).
  • ako tom karticom nikad niste kupovali online na rate morate zvati banku da uključi takvu opciju.
  • kod nekih banaka nakon upisa podataka s kartice traži vam potvrdu transakcije preko tokena-bankovne aplikacije na mobitelu/računalu.
Ako je sve gore navedeno uredno, molimo nazovite card club Vaše banke jer oni imaju zabilježen svaki Vaš pokušaj kupovine i najbolje Vam mogu pomoći i riješiti problem s plaćanjem.
 
 
 

 
Ukoliko odaberete vrstu plaćanja: Keks Pay, Aircash ili PayCek, na kraju narudžbe u formi za plaćanje slijedite upute prikazane na ekranu:
 
 

 



 

 

 

Isporuka kupljenih proizvoda:

Ako platite karticom do 12 sati otpremamo isti dan, a ako ste platili iza 12 sati otpremamo sljedeći radni dan.

Ako platite na transakcijski (žiro) račun, robu otpremamo čim sredstva sjednu na naš račun, u praksi isti ili sljedeći radni dan.

Ako je plaćanje prilikom preuzimanja šaljemo isti dan do 12 sati a narudžbe kreirane iz 12 sati otpremamo sljedeći radni dan.
 
 

Ako u bilo kojem trenutku imate problem u procesu plaćanja svakako nas kontaktirajte:
 
Web shop:
korisnička podrška:
ponedjeljak - petak: 8 - 16h
tel/fax: 021 470 232 

Maloprodaja:
ponedjeljak - petak: 8 - 16h
tel:    021 280 428
mob:  098 285 113
 

Sve slike, podatci i cijene u ovom vodiču su informativne i ne prikazuju stvarne.  Važeće cijene pogledajte na web shopu.


 


 


Hvala na povjerenju! 

Vaš Klima koncept tim.  

SIGURNO PLAĆANJE OMOGUĆENO PUTEM

American Express Diners Club International MasterCard Maestro Visa KEKSpay aircash PayCek Mastercard Securecode Verified By Visa WSpay™ - Web Studio payment gateway

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više